studentresor

nu har jag tittat på treornas bilder från deras studentresa till Ayia Napa, åååh gud vad jag vill utomlands, eller igår ville jag det, idag mår jag lite illa... MEN det jag vill komma till är, TURKIET. jag vill åka till turkiet, varmt land, med billig dricka, känt för sina fest stader typ Alanya, och bara spåra ur! och jag vill göra det med massa olika personer. det jag vill komma till är att jag ALDRIG däremot vill bo i turkiet. varför? jo det är förbjudet att vara inne på youtube i det landet och jag ÄLSKAR (!) att sitta inne på youtube, kolla på olika gamla humorklipp och skratta för mig själv!
Så dagnes ord är: LÄNGE LEVE YOUTUBE!
.
.
.
.
eller:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0